BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, September 25, 2009

Halêk ‘ Therapeutic Fragrance’

       Halêk dibuat daripada ramuan asli tumbuh-tumbuhan, buah-buahan dan campuran manisan yang diadun ke dalam larutan minyak zaitun . Ia bebas dari kandungan bahan alkohol dan tidak mengandungi sumber bahan berasaskan dari haiwan. Bahan-bahan ini diadunkan mengikut kaedah tertentu dari Turki dan diimpot khusus untuk proses campuran dan pembotolan di kilang kami di bawah pengawasan ketat untuk menjamin kestabilan dan konsistansi produk .

       Halêk, adalah satu-satunya produk kami yang menawarkan bauan yang unik dengan kelembutan istimewa yang mampu memukau setiap pengguna. Tambahan pula bauannya mempunyai ciri-ciri rawatan teraputik yang kuat. Elemen pemulihan teraputik ini merupakan satu rahsia pengamal perubatan tradisional Turki. Ia mampu memberi ketenangan dan rasa tenteram yang dapat membantu mengurangkan rasa tertekan ( stress ) .Bauan produk yang wangi menyelubungi pengguna dalam lindungan ‘invisible mist’ memberi kelebihan kepada Halêk berbanding produk-produk yang lain.







Cara Penggunaan untuk kesan Aromaterapi

1.Gosok di atas tapak tangan dan perlahan-lahan sapu ke atas kedua-dua belah bahu.

2.Ulangi prosedur di atas dan urut kedua-dua tapak tangan sebelah atas dengan

    memberi tumpuan kepada kawasan urat.

3. Akhir sekali, sapu kawasan dahi, sampai ke cuping telinga, pipi dan di akhiri di kawasan dagu.


    *(Amalkan penggunaan di atas dua kali sehari selepas mandi pagi dan malam)*


Dengan harga yang berpatutan - RM 30.00 seunit dan pembungkusan yang unik & eksklusif juga menjadikannya pilihan yang tepat sebagai hadiah atau cenderahati.


CUBALAH SATU HARI INI , ANDA PASTI MENGAGUMI KUALITINYA YANG BERMUTU TINGGI!!





0 comments: